Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 11 juli 2012

Vi gästade Hörnsjöns Plantskola ... Jag kan verkligen rekommendera er att göra ett besök där ... Så mycket vackert!!!




Me like!!!


Jag föll pladask för det här Vattenspelet.
Rogivande ...


Tänk att det finns en sådan här fin butik i lilla Kyrkhult!!!
Jag blev så snopen och överraskad ... 
Hit ska jag gå när jag ska köpa presenter.


This house is always open ...


Här är det Lantlig stil som gäller ...


Våra vänner från Metropolen Kuggeboda ...


Massor av rosor ...
Det är vackert!!!


Dom här blev min favorit!!!




Tänk att ha ett spöke i dammen, fniss, fniss!!!


Här ligger Herr Krokodil i vassen och lurar ...
Ser ni honom?


Här är han i egen hög person...


En idyll ...


Möss i farten ...
Härligt vattenspel ...


Tänk er vackert porslin, 7 sorters kakor och alla väninnorna på kafferep!!!


Praktiskt att odla i kruka ...


Dom här rosorna är också vackra ...


Inga kommentarer: