Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 13 mars 2013

Världens Bästa Födelsedagspresent!!!


Det kom ett sms från 
Linda och Jelte i London!!!
Hejsan,
Vad gör du på tisdag kl 18.30?
Har du lust att gå och klippa dig kanske? :-)

Vi har ordnat ett presentkort med
Klippning och Slingor
till Födelsedagsbarnet!!!
Allt du behöver göra är
att gå till Salong Etage.

Jag förvandlades till 
Världens gladaste 59-åring!!!


Jag blev så väl omhändertagen 
på Salong Etage ...
Stor Kram när jag kom!!!
Latte + nybakade Chokladmuffins!!!
Fick sitta i en massagestol när dom
tvättade håret + att jag fick 
Huvudmassage så att jag
nästan somnade ...
+
Världens bästa Frissa Linda!!!
klippte och gjorde nya slingor på mig.

Här kan ni se resultatet!!!
Jag är Helnöjd!!!

Tusen Tack
Linda och Jelte och Alfie 

Inga kommentarer: